مبارک باد!
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12197
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 21:5 ::  نويسنده : لیال       

با آمدنت قرار دل ها آمد

محبوبترین نگار دل ها آمد

این نور محمد است و فجر صادق

با عطر دو گل بهار دل ها آمد!

 



نظرات شما عزیزان:

ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت16:08---21 بهمن 1391
.
من خدا را دیده ام باور کنید
در غروبی دلکش
زیر سایه
لب ساحل
من خدا را دیده ام باور کنید
در رقص ماهی در آب
در انعکاس نور خورشید در آب ….
من خدا را دیده ام بــــــــــــــاور کنید
.


یــــــاس
ساعت23:47---17 بهمن 1391
دوست خوبم
روزگار بر وفق مرادت باد


چینی نازک تنهایی من!!!
ساعت21:49---16 بهمن 1391
یه دنیافدای هرچه دل مهربونه یه دل که بیشترندارم اونم فدای اونی که این پیام رامی خونه.

یــــــاس
ساعت22:15---15 بهمن 1391
خداوندا؛
جای سوره ای به نام “عشق” در قرآن تو خالی‌ست!!!
که این گونه آغاز شود:
« و قسم به روزی که دلت را می شکنند و جز خدایت ،مرهمی نخواهی یافـــت....!!»


شعله های آبی عشق
ساعت20:13---14 بهمن 1391
ازشعله ى عشق هرکه افروخته نيست، بااو سرسوزنى دلم دوخته نيست
گرسوخته دل نه اى زما دورکه ما، آتش به دلى زنيم کو سوخته نيست


بی بهانه یاد من باش
ساعت18:30---13 بهمن 1391
اگر مي داني در اين جهان كسي هست

كه با ديدنش رنگ رخسارت تغيير مي كند

و صداي قلبت آبرويت را به تاراج مي برد ،

مهم نيست كه او مال تو باشد ،

مهم اين است كه فقط باشد :

زندگي كند ، نفس بكشد و لذّت ببرد .


باران عشق
ساعت10:30---11 بهمن 1391
عشق، نردبانی است که ما را از خود بالا می کشد. عشق، همان فعل انفعالی است که در برابر گل سرخ به ما دست می دهد. عشق، عزرائیل زیبایی است که رسید، جسم ما رامی گیرد و قبض روح راامضا می کند عشق، اولین آهی است که در آیینه کشیده ایم. عشق، اولین حقوق ما از باجه معرفت است. عشق،خرید وفروش با پای عاشق و معشوق است.


سلام ... اون روزها معرفتت بیشتر بود ...
یادش بخیر . . .


گل همیشه عاشق
ساعت16:41---10 بهمن 1391
تمام امید آسیابان به وزش باده تا آسیابش از کارنیفته، قلبم آسیاب، خودم آسیابان و نفسهایت باد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php